esbandos Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Hei. Har fått tak i en b230k forgasser med innsug. Så at det var endel vakuumslanger på den forgasseren. Trenger jeg disse? De så egentlig ikke så viktig ut.. :P Er forresten manuell choke på denne gasseren. Og en plass man kan plugge inn ei ledning. Så ut som en solenoid eller hvordan det skrives.. Går det forresten an å kjøre overtrykk på denne type gasser? Vil gasseren få nok bensin om jeg monterer den på en vanlig b21a med mekanisk pumpe? Går det forresten an å sette på en Weber 32/36 eller 36/36 og kjøre turbo på den om ikke K-gasseren tåler det/funker? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Ingen som vet? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Vakumslangene på k gasseren er viktig:P problemgasser å en liten vakumlekasje der så har du det gående. Weber 32\36 og 36\36 blei jeg annbefalt å den passe rett på innsuget må file hullene litt. Turbo va ikke annbefalt det va noe med kompen så var det en som sa noe om heron toppen.Men der fanst trimme kitt til k motoren men det er vel vanskli å skaffe vil jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Ah.. Skjønner.. Men nå har ikke jeg en K-motor. Har en b21a med Kforgassser og innsug. Prøvde med weber på den nettopp. Fikk ikke mer enn 5000rpm. Så tror jeg bytter tilbake til A-innsug å gasser. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 da var det noe rart med den weberen, var det en 32/36? kansje helt gal bestykning f. eks. jeg har en slik på min og jeg kan ha så høyt turtal jeg vil.drar mere turtall med den en med A gasseren Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Var en 36/36 gasser. Fikk som sagt ikke mer enn 5000rpm. Så jeg bytta innsug å gasser til en A-gasser. Da fikk jeg opp turtallet. Weberen funker fint den. Har hatt den på en taunus og en escort, så jeg vet den funker.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.