Gå til innhold

Vurderer rånefrie veier

Ranger emnet


pacecar

Anbefalte innlegg

Får samle masse folk herfra og dra til de stedene som klager mest. Når vi kommer dit så parkerer alle bilene sine lovlig og går på byen isteden. Så får vi se hva som er mest forstyrrende :P

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å forby råning vil gjøre det mere atraktivt å flytte til bygdenorge. Men man kan jo tenke seg hvilken folkegruppe bygdene vil tiltrekke seg, og hvilken som vil flytte ifra bygda med en sånn lov.

Så vist bygdene heller vil ha pensjonister som innbyggere, og ikke arbeidsdyktig ungdom, så værsegod. Selv om det kanskje blir mer attraktiv for barnefamilier også da.

Prosjekt Audi 80 B4

Kanskje til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tykkjer det ikkje hadde vore dumt med "rånefrie soner". Respekterar i aller høgste grad dei som set pris på bilane sine, og gjer det beste ut av det, men det eg ikkje tykkjer noko om, er dei sjåførane som på død og liv skal køyre fram og tilbake, same ruta på nokre få hundre meter, ruse motorane sine, med store potter, lage "go'lyd", når det faktisk ligg born og søv i hus ved sidan av. Har ikkje noko imot rånarar som køyrer forsiktig, roleg, utan altfor mykje støy fram og tilbake, kjenner fleire av desse sjølv, og veit kor glade dei er i bilane sine. Men eg har INGENTING til overs for dei som på død og liv skal lage lyd, der det rett og slett ikkje passar seg.

Bilforumet.no
Moderator: Annet bilrelatert

Papi Media Productions @ Youtube
www.youtube.com/user/PapiMediaProductions
I <3 CAKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tykkjer det ikkje hadde vore dumt med "rånefrie soner". Respekterar i aller høgste grad dei som set pris på bilane sine, og gjer det beste ut av det, men det eg ikkje tykkjer noko om, er dei sjåførane som på død og liv skal køyre fram og tilbake, same ruta på nokre få hundre meter, ruse motorane sine, med store potter, lage "go'lyd", når det faktisk ligg born og søv i hus ved sidan av. Har ikkje noko imot rånarar som køyrer forsiktig, roleg, utan altfor mykje støy fram og tilbake, kjenner fleire av desse sjølv, og veit kor glade dei er i bilane sine. Men eg har INGENTING til overs for dei som på død og liv skal lage lyd, der det rett og slett ikkje passar seg.

 

Sånn ca ganske så enig.

 

Jeg anser meg selv som en snill råner. Jeg har verken åpent luftfilter eller effektanlegg. Jeg spiller ikke høy musikk i sentrum, av den enkle grunn at jeg ikke liker oppmerksomheten det gir. Jeg spiller høy musikk utenfor tett bebygde strøk, hvor jeg virkelig kan nyte musikken.

 

Jeg ser ikke vitsen med høy musikk i sentrum, jeg blir paranoid av det, det føles ut som ALLE ser på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Lillehammer så stenger de veien opp til lilletorget hvor de fleste havner på lørdagskvelden. Det er jo egentlig greit nok når det er fulle folk og masse glassflasker rundt om kring der.

 

Men det er helt latterlig at vi betaler all formuen vi har på bil og vei avgifter, og det vi får tilbake er dårlige veier og forbud om å kjøre.

quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er helt latterlig at vi betaler all formuen vi har på bil og vei avgifter, og det vi får tilbake er dårlige veier og forbud om å kjøre.

 

Hvis du betaler all formuen du har på bil og veiavgifter, så bør du søke økonomisk rådgivning. Det kan du få hos din bank eller sosialtjenesten i kommunen. Det er gratis begge steder. Jeg håper du finner en løsning på dette.

Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt tidligere: Dette er allerede forbudt pr definisjon.

Men for å skjule sin handlingslammelse foreslår sosialistene heller nye lover. Velkjent strutse-taktikk med Mamma-strutsen Ingelin Killengren i spissen.

 

Det tiltaket som stopper uønsket bilbruk/råning heter "mer politi" og fordi dette tiltaket koster penger og i tillegg smaker vondt i munnen på virkelighetsfjerne sosialister, er det lettere å foreslå enda en lov.

 

Det burde vært et grunnlovsvedtak som sa at det var forbudt å vedta en eneste ny lov uten også en REELL oversikt over hvor mye den nye loven ville koste å håndheve og hvor disse pengene skulle tas fra.

 

Dagens regjering er den mest narr-aktige på mange ti-år og befolkningen lar seg villig vekk lure.

Hvor ellers i verden tror folk faktisk de får det friere gjennom flere forbud for eksempel?

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det sier seg jo selv at myndighetene aldri i verden kan håndheve noe slikt.. det er jo i bunn og grunn ett definisjons-spørsmål... tullball som aldri vil være mulig å gjennomføre,selv med dagens idioder på tinget..:fatality:

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår