frosten74 Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Motoren ligger til vanleg på runt 80 grader ,men når eg stopper opp og lar motoren gå ei stund så stiger den opp til 100 grader vifta starter ikkje ,men så snart eg byrjar å kjøre igjenn da detter den ned til 80 grader igjenn kva gjer dett ?? noen som har ein ide?? Frode Siter Stone-Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsx Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 termostaten som er gåen... Siter * Audi a4 1,8 turbo quattro ;D * Audi A6 :) - VW Golf III Jubileum 1.8 - (solgt) - Vw Golf III Diesel (solgt) - VW Golf II 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frosten74 Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 ja men burde ikkje vifta starte da ?? Siter Stone-Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clubzoda Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Høres ut som om vifta eller termobrytern til vifta er gåen. Prøv å plugg ut kontakten på vifta, når motortempen er på 100 grader, å se mål spenning der. Ingen spenning, og bryteren kan være gåen. Har du spenning der, er nok vifta gåen. Iallefall det som slår meg først å sjekke Siter vento tdk. up'n'runnin støgg gammal golf 2. mulig prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frosten74 Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Takk for det skal sjekke det ut Siter Stone-Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim_R Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Takk for det skal sjekke det ut Om du også kjører batterispenning inn på vifta ser du om den sviver Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg