abcandreas Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Endelig kjøpt meg godbil:D Opel Vectra B 1998 Noen sjønnhetsfeil men god bil :D Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740b230f Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 bildene virker ikke... Siter ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ -vw polo:S -200sx S13, E85 edition 320 RWD;) X Volvo 740 GL, 88mod. *godbilen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 bildene virker ikke... Virker hos meg, hvordan fikse? :S:S Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Bildene virker her. Kul bil :peace: Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Virker alle nå? jeg får bare ett bilde av di som hoster bildet opp jeg :S Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Bilde virka ikkje. Last opp til imageshack eller lag profil på bilgalleri? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 hmm :S di er vertfall på galleri, men lurer på hva som er galt med bildene her :S:S noen som har tips? Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Bilde virka ikkje.Last opp til imageshack eller lag profil på bilgalleri? ser der ja, takk =) brukte imageshack.com først, nå prøvde jeg med .us ble mye bedre :D Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragge1 Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Endelig kjøpt meg godbil:D Opel Vectra B 1998 Noen sjønnhetsfeil men god bil :D fin bil gratulera Siter Volvo XC70 D5 - 2009 Golf TDI - 2014Opel Vectra B 1,7 TD 1996 (solgt)http://www.garaget.org/?car=109396 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Fin bil, den blir bedre med litt endring som ikkje kosta skjorta: Du trenger carello frontlykt, emblemfri grill, kvite sideblinklykter, baklykter. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Link til dette? Vanskli å bytte ut sideblinkers? Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallohallo1 Skrevet Mai 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 Nei Andreas.. å bytte sideblinkere er sinnsykt enkelt, du gjør det på under 5min ellerno.. gjorde det selv senest igår Siter 2004 Golf V 2.0TDI Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Nei Andreas.. å bytte sideblinkere er sinnsykt enkelt, du gjør det på under 5min ellerno.. gjorde det selv senest igår Hvor kjøpte du de? Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg