ScythiaN Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 Det var no jævli høyt da ve.... hmm..... skal sjekke litt om bilen din på autodata jeg, så skal jeg se om jeg hoster opp noe smart Siter Gard Firing--95 Evolution III GSR A good friend would bail you out of jail. A true friend would be sitting by your side saying: Sorry we fucked up **MidnightClub.no** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 alacocaina gjør det :) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ScythiaN Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 Nå har jeg fått samme problemet med min jeg også, etter jeg oppdaterte til nyeste firmware.... Så kanskje en burde gå tilbake til 024 eller noe Siter Gard Firing--95 Evolution III GSR A good friend would bail you out of jail. A true friend would be sitting by your side saying: Sorry we fucked up **MidnightClub.no** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Jasså ja. Eksakt samme greia? Rart jeg ikke finner noe om dette på msextra-sidene Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ScythiaN Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 cranker fint, starter, hoster noen ganger og for å så dø ut. Samme problemet som jeg har opplevd før. Denne bilen blir nok levert til TKtrimming for videre oppsett og mapping tror jeg gitt. Siter Gard Firing--95 Evolution III GSR A good friend would bail you out of jail. A true friend would be sitting by your side saying: Sorry we fucked up **MidnightClub.no** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Kutter dysene dine helt, eller dør den ut av for lite fuel (ASE f.eks) jeg kan holde min igang med startgass Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ScythiaN Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 Har ikke sett etter på min nå, men vil tippe det er en blanding av fuel og dwell tenker jeg Siter Gard Firing--95 Evolution III GSR A good friend would bail you out of jail. A true friend would be sitting by your side saying: Sorry we fucked up **MidnightClub.no** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundinracing Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 at dere gidder!! men dere skal jo ha for at dere prøver da! :) Siter 1983 Audi 80Q "rolling on drag radial`s" 2010 Audi A3 ZR 50 SK Med MALOSSI 11 illsinte BHP LOL (Stjålet av NARKOMANE DRITTUNGER!!) Den Sorte Panther.. rødvannsxpressen (200cc atv sjingsjong fabrikat) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ScythiaN Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Nei, jeg gidder ikke mer. Solgte bilen og satt bort hele drittet :P Så jeg setter en E8 i evo'en jeg har kjøpt nå, for å si det sånn! haha Siter Gard Firing--95 Evolution III GSR A good friend would bail you out of jail. A true friend would be sitting by your side saying: Sorry we fucked up **MidnightClub.no** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg