Pixxl Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Du har ikke vudert jubileumsleppå då? den er fin å passe diskre å du vil ungå knekt fanger til alle tider ved ekstremsenking. dette har eg fått erfart sjølv på den dyre måten.hehe Siter - 98 Audi a6 2,5tdi - 82 Vw Golf 1 Weber x 96 Vw vento x 99 TT x 00 Seat Leon x 02 Seat Leon x 92 Golf cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 riger er tingen;) Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 har vudert litt på disse påbygg greine men har ikke fonne ei som eg lige ennå :( har ikke sett jubileums sin. nei tenkte at før eg gjer noge meir nå så må eg se ka bakkehøyden blir etter senkingå :):disco Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 då va kw staget midt komt i hus nå e det bre å vente på senkesette å se om dette passe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Fin bil du har fått deg :) hvor bestilte du kw staget ? Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 va en fyr som hadde ett stag i elverum som han alldri hadde fått brukt pga han sente bilen i veggen før han fikk satt det på :) hørte me autopower i kristiansand men di sko ha 3500 kr for det + frakt så då prøve eg me kw sitt fyste håbe det passe sammen med cobra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 kw stage kjøpte eg av ein fyr i elverum men kan tenke meg at ast performance i bergen forhandle di. di forhandle hverfall justerbare senkesett av kw så går eg vell udifra at di skaffe det. koste rundt 2000 kr nytt. viss midt ikke passe kan du få det for ein rimelige penge :) spørs om det passer overesn med cobra sitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 når eg kjøpte bilen følgte det kunn med 1 nøkell. eg vil ha flere å gjikk inn til fjettland å di sko pigade ha 2000 kr for å lage en ny. noen som vett kor eg kan få tak i en sånn nøkell til en fornuftige pris `?:ratatatat fjettland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet Mai 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2007 når eg kjøpte bilen følgte det kunn med 1 nøkell. eg vil ha flere å gjikk inn til fjettland å di sko pigade ha 2000 kr for å lage en ny. noen som vett kor eg kan få tak i en sånn nøkell til en fornuftige pris `?:ratatatat fjettland Fin bil du har fått deg!!:) Hvis du skal ha en bestilling med flere deler ambefaler jeg tmTuning! Welcome to TM Tuning - your connection for VW and Audi OEM and aftermarket parts dem har sånn nøkkel du er ute etter! har bestilt litt varer derifra og er FØRNØYD med dem!!=) Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2007 :word_ms ska sei dei hadde mye fristanes :) men nå må eg ud å vaska bilen å kansje få tatt noen bilder så eg kan få lagt ud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
447ZA Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 komme det blider snart eller?? Siter Golf 1.. Motor 1.5.. 5 Dørt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 venter med å legge ut mer bilder til eg har fått senkesette på den :) ringte garviks autospar i går å spurte kor senkesette ble av å då sa di at eg sko få det i går eller i dag. I dag eg va klar som ett egg for å henta det men neidååååå...........nå har eg venta i 14 dar på det forbanna senkesette tålmodigheten min begynne å renna ud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 vell vell etter mye om å men fikk eg tesent senkesette :) kw justerbart. Åsså måtte eg ha det der tillegsstage og 2 lenkearmer for å få senket den der eg ville ha den. blei også innkjøpt av en matting frontleppe. kommer nokk noe mer men her er noen nye bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet Juni 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet August 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 fikk kjiftet foringene å di indre styrekulene å lamdasonden så nå e bilen stive å goe igjenn noen endringer måtte jo fårekomme :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg