kripus Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Noen som veit om det er muligheter for og få en Audi 5'r i en Golf II?? Og hva må man evn gjøre for og få dette til og passe? Er det noen type forstilling som man sette over eller må man "Lage" noe selv? Siter 91 Vw Golf 2 (Prosjekt i deler) 94 Ford Eskort STV (sambo sin egentlig) 86 Vw Golf 2 ( Solgt) 85 Ford Fiesta (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Skal du ha audi 5'ern rettstilt eller tverrstilt ? Rettstilt blir no jævlig mye arbeid, og det gjør sannelig tverrstilt også. Må vel lage så godt som alt nytt, og kutte endel i karosseri også. Men er muligens noen som har tenkt tanken, undersøkt eller gjort det selv som kan svare bedre på dette enn meg. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Dubweiser Golf mk1 i UK har jo S2 motor og quattro drivverk og pusher 600hk... Men dette er IKKE plug n' play, og neppe noe du får godkjent uten å dra til tyskland og TÜVe bilen ($$$) og ta med hjem igjen. Bør heller ta utgangspunkt i noe 1.6, 1.8, 1.9, 2.0L løsning som smetter rett ned i motorrommet... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripus Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Dubweiser Golf mk1 i UK har jo S2 motor og quattro drivverk ogpusher 600hk... Men dette er IKKE plug n' play, og neppe noe du får godkjent uten å dra til tyskland og TÜVe bilen ($$$) og ta med hjem igjen. Bør heller ta utgangspunkt i noe 1.6, 1.8, 1.9, 2.0L løsning som smetter rett ned i motorrommet... Det med og få den godkjent er ikke noe problem. Denne bilen skal kun gå på "Orangsje klistremerke skilter"! Jeg har tenkt på de andre motorene du sier der. Men er lixom så mange som har de og slikt. Er lixom litt intresert i noe som ikke så mange har, og om det er litt jobb så er det på en måte litt sjarmen med og tenke på et så stort prosjekt. Regner med at det ikke var noe plug'n play jobb nej! Da hadde jeg egentlig blitt overasket. Men som du sier så går det ann og gjøre det. Men det høres ut som det vill koste en del mere enn det smaker da.. Så må vell regne litt på det og tenkte litt over dette. Siter 91 Vw Golf 2 (Prosjekt i deler) 94 Ford Eskort STV (sambo sin egentlig) 86 Vw Golf 2 ( Solgt) 85 Ford Fiesta (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Jammen er det flere enn meg som leker med tanken på 5er :D Lyden er jo halve opplevelsen! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripus Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Jammen er det flere enn meg som leker med tanken på 5er :D Lyden er jo halve opplevelsen! Jah, det er nok flere enn deg jah! Jah, lyden er det som gjør halve moro'a :P Den drømmen har jeg egentlig hatt lenge. Men enn så lenge har det bare blitt med drømmen! Siter 91 Vw Golf 2 (Prosjekt i deler) 94 Ford Eskort STV (sambo sin egentlig) 86 Vw Golf 2 ( Solgt) 85 Ford Fiesta (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Jammen er det flere enn meg som leker med tanken på 5er :D Lyden er jo halve opplevelsen! Har ikke du VR6 da? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Siden den bare skal ha Skyline-skilter, hva med å plassere den bak, a`la Renault Clio V6? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Har ikke du VR6 da? Joda, og den blir værende, men når den er ferdig går jeg løs på et nytt prosjekt:D Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kripus Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Siden den bare skal ha Skyline-skilter, hva med å plassere den bak, a`la Renault Clio V6? Hehe, det kunne joh kansje vært en tanke jah! hehe... *Tenker og smiler* Siter 91 Vw Golf 2 (Prosjekt i deler) 94 Ford Eskort STV (sambo sin egentlig) 86 Vw Golf 2 ( Solgt) 85 Ford Fiesta (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg