Gå til innhold

Audi 5

Ranger emnet


kripus

Anbefalte innlegg

Noen som veit om det er muligheter for og få en Audi 5'r i en Golf II?? Og hva må man evn gjøre for og få dette til og passe? Er det noen type forstilling som man sette over eller må man "Lage" noe selv?

91 Vw Golf 2 (Prosjekt i deler)

94 Ford Eskort STV (sambo sin egentlig)

86 Vw Golf 2 ( Solgt)

85 Ford Fiesta (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha audi 5'ern rettstilt eller tverrstilt ? Rettstilt blir no jævlig mye arbeid, og det gjør sannelig tverrstilt også.

Må vel lage så godt som alt nytt, og kutte endel i karosseri også.

 

Men er muligens noen som har tenkt tanken, undersøkt eller gjort det selv som kan svare bedre på dette enn meg.

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dubweiser Golf mk1 i UK har jo S2 motor og quattro drivverk og

pusher 600hk...

 

Men dette er IKKE plug n' play, og neppe noe du får godkjent uten å dra til tyskland og TÜVe bilen ($$$) og ta med hjem igjen.

 

Bør heller ta utgangspunkt i noe 1.6, 1.8, 1.9, 2.0L løsning som smetter rett ned i motorrommet...

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dubweiser Golf mk1 i UK har jo S2 motor og quattro drivverk og

pusher 600hk...

 

Men dette er IKKE plug n' play, og neppe noe du får godkjent uten å dra til tyskland og TÜVe bilen ($$$) og ta med hjem igjen.

 

Bør heller ta utgangspunkt i noe 1.6, 1.8, 1.9, 2.0L løsning som smetter rett ned i motorrommet...

 

 

Det med og få den godkjent er ikke noe problem. Denne bilen skal kun gå på "Orangsje klistremerke skilter"! Jeg har tenkt på de andre motorene du sier der. Men er lixom så mange som har de og slikt. Er lixom litt intresert i noe som ikke så mange har, og om det er litt jobb så er det på en måte litt sjarmen med og tenke på et så stort prosjekt. Regner med at det ikke var noe plug'n play jobb nej! Da hadde jeg egentlig blitt overasket. Men som du sier så går det ann og gjøre det. Men det høres ut som det vill koste en del mere enn det smaker da.. Så må vell regne litt på det og tenkte litt over dette.

91 Vw Golf 2 (Prosjekt i deler)

94 Ford Eskort STV (sambo sin egentlig)

86 Vw Golf 2 ( Solgt)

85 Ford Fiesta (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen er det flere enn meg som leker med tanken på 5er :D

 

Lyden er jo halve opplevelsen!

 

 

Jah, det er nok flere enn deg jah! Jah, lyden er det som gjør halve moro'a :P Den drømmen har jeg egentlig hatt lenge. Men enn så lenge har det bare blitt med drømmen!

91 Vw Golf 2 (Prosjekt i deler)

94 Ford Eskort STV (sambo sin egentlig)

86 Vw Golf 2 ( Solgt)

85 Ford Fiesta (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden den bare skal ha Skyline-skilter, hva med å plassere den bak, a`la Renault Clio V6?

 

Hehe, det kunne joh kansje vært en tanke jah! hehe... *Tenker og smiler*

91 Vw Golf 2 (Prosjekt i deler)

94 Ford Eskort STV (sambo sin egentlig)

86 Vw Golf 2 ( Solgt)

85 Ford Fiesta (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår