Reodor F Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Det er en egen prosedyre for å justere de hydrauliske ventilløfterne på en støtstangsmotor som csb. Denne husker jeg ikke i farten siden det er 19 år siden jeg gjorde dette sist. Den står imidlertid i bøker som "How to rebuild your small-block Chevy" ol. Mener å huske at du skal stramme til slarket mellom støtstang og vippearm blir borte, and then some... Men i farten er jeg usikker. Skal jeg sjekke dette for deg, eller har du tilgang til slik litteratur selv? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Haynes sier en hel omdreinig (360 grader) etter slakken er justert inn Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg