quack Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Hvor mye kan bremseskiver være slitt for å komme gjennom en EU-kontroll, og når bør de byttes sånn generelt? Er snakk om doble ventilerte skiver som er slitt omtrent 1 mm i forhold til slitekanten ytterst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Det varierer. Hør med et merkeveksted hva grensen er på din bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Originally posted by quack Hvor mye kan bremseskiver være slitt for å komme gjennom en EU-kontroll, og når bør de byttes sånn generelt? Er snakk om doble ventilerte skiver som er slitt omtrent 1 mm i forhold til slitekanten ytterst. På enkelte biler står det min mål på skivene.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 pass på at du har nok med klosser. det erm er viktig. det ser dem lettest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Originally posted by Håkon A pass på at du har nok med klosser. det erm er viktig. det ser dem lettest. Vi skjekker nok alt på eu-kontrol..;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Originally posted by Mr.X Vi skjekker nok alt på eu-kontrol..;) jobber på bilverksted selv. er nok hipp som happ med hvor nøye mekanikeren er...er bare menesker dem og vettu. selvf sjekker også vi alt som skal sjekkes når vi får inn en bil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 har vært med på å ta pkk jeg, sjelden dem måler diameter på trommel el tjukkelse på skive, slitekanten ska du nesten drite i, den deier man vekk, men min. tjukkelse, rust er det som har mest ås. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 når du hører fine skrape lyder slik som metall mot metall. da er er bremsene slitte!! da kan du få lov til og begynne og skifte de ut!!! Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Man tar jo sjelden av hjulene engang på eu kontroll.... bare den bremser jevnt å fint så går det nok greit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Minimumsmål på Sierra skiver er 22,1 mm, og dem måles på pkk:( Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 jeg veit i hvertfall at når gnistregnet står ut av felgene er det på tide å skifte klosser og skiver:) Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by alex_ander3@hotmail.com jeg veit i hvertfall at når gnistregnet står ut av felgene er det på tide å skifte klosser og skiver:) Det stemer ikke bestandig det.. Har du sikkelige racing bremser gnistere det bra av dem under nedbremsing,å dem er ikke nedslitt:op Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg