Terje23 Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Har gått til anskaffelse av en 89 Golf 2, det er en 1,3 l. Det sitter ikke orginalt turteller i den... For å få inn det, kan jeg sette inn et annet instrumenthus med turteller, og bare plugge i de 2 store kontaktene, eller må jeg ta ut klokka og sette i turteller i instrumenthuset som sitter i bilen? VELDIG takknemlig for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Fullt mulig å bare bytte hele instrumenthuset, dette er vel kanskje det enkleste også. Ledningene ligger klare bak der etter hva jeg har hørt. Vurderer å gjøre det samme på min, ettersom jeg har klokke på armen og ikke turteller. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje23 Skrevet Mai 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Takk for svar.. Jeg får få tak på orginal turteller og prøve:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Et tips er å være veldig forsiktig så du ikke mister skruer inn i dashen når du skrur løs. Da begynner det nemlig å knirke mer i dashen enn du har godt av :op: Litt kinkig arbeidsstilling spørru meg, så snakker av erfaring angående å sitte igjen med 5 skruer mindre :op: Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee-Key Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 ...så snakker av erfaring angående å sitte igjen med 5 skruer mindre :op: hehe:P Jeg pleier altid å sitte igjen med 5 skruer formye :rolleyes: Siter Golf IV GTI 2000, 1.8T xGolf III 1995, GL 1.8 xGolf V 2007, R-TSi xGolf II 1990, 1.8 xGolf I GTI 1980? 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg