vestol9 Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Hva menes med signalene lastebilene gir til hverandre på veien? Som f.eks blinke med høyre blinklys. Dumt spm., men greit å vite:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pain193 Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Er ikke bare lastebilsjåfører som gjør det... Det er bare en måte å hilse på:) Siter "Samme hva det koster. Så lenge det er billig." - Opel Kadett E Cabriolet 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vestol9 Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Pain193 skrev: Er ikke bare lastebilsjåfører som gjør det...Det er bare en måte å hilse på.) Ikke kontroll eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pain193 Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Mesteparten bruker vel å dimme med fjernlys når det er kontroll. Men det kan jo godt hende. Siter "Samme hva det koster. Så lenge det er billig." - Opel Kadett E Cabriolet 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO 1983 Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Hei! De bruker ikke å blinke til høyre, ikke her Nord ihvertfall. De blinker til Venstre. Det gjør de for å hilse på hverandre ja! Jeg kjører jo 240, bruker å blinke til venstre 50-100m før jeg møter vogntoget, blinker ett blink! De hilser ofte tilbake kan man si:) Mvh Gunnar Bodø :volvsmile Siter *83 Volvo 240 B21a *90 Massey Ferguson 3060 Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vestol9 Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 VOLVO 1983 skrev: Hei! De bruker ikke å blinke til høyre, ikke her Nord ihvertfall. De blinker til Venstre. Det gjør de for å hilse på hverandre ja! Jeg kjører jo 240, bruker å blinke til venstre 50-100m før jeg møter vogntoget, blinker ett blink! De hilser ofte tilbake kan man si:) Mvh Gunnar Bodø :volvsmile okei, takk for svar:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg