Gå til innhold

Min 200sx S13


olehenri

Anbefalte innlegg

K-Sport :) Fikk ett knalltilbud!

 

Ja skal på gatebil på lørdagen, men ikke inn med noe bil :P lar den stå ute :P

 

Også fått på spacere i dag, så nå går det ikke borti lengre, men vibrerer noe inne i helvete over 60kmt

 

 

Tror ikke K-Sport/D2 er så dumt. har testet en annen bil med D2, syntes det var ganske digg egentlig!

 

Du får komme innom Meca-standen på lørdag! Skal jobbe både lørdag og søndag!

|Teamsideways|[CREW]

 

`90 Vw Golf -Solgt-

`96 Honda Civic -Solgt-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 607
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja tror nok det blir bra! :)

 

Får sjå om jeg finn :P Skal ha med noen, som garantert nesten bare skal se på vaskeshow, så spørs om jeg får huka meg unna det :P ikke keen på å se slikt på biltreff :P:ratatatat

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får du dette godkjent da? Jeg har hvertfall fått vite ang corradoen, at om jeg skifter til stålombundede bremseslanger uten tüv får jeg ikke slangene gjennom eu-godkjenning.

 

dette stemmer veldig bra.. Er ikke lov og ha stålombunede slanger uten at man har godkjenning på det.. Kompis av meg har det på sin 205 pug.

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viskeren blir på av praktiske årsaker bare eller?

 

Møtte deg forresten på lørdag, jeg gikk ut av parkeringa på Gatebil da du svingte inn. På gressplenen, den aller første parkeringa der.. Kan det stemme? Hehe :op: De felga er gromme!

 

jepp, av praktiske årsaker! heeh :P kjekt å ha! :)

 

hmm, må jo hælse da! :P Kan nok stemme det, parkerte på den første til venstre når man kom av veien der :)

 

Ja de er ikke så værst, bestemte meg for lenge siden at DE sku je ha, åkkesom å je måtte gjørra :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår