Gå til innhold

Min første Scirocco

Ranger emnet


Shellvis

Anbefalte innlegg

Var å hentet meg en 86 mod. Scirocco 1,8 GTX i dag.

Bilen var merkelig strøken til å være så gammel men det er takket være at det kun er 2 eiere før meg og den har blitt stelt godt med :) Bilen har ruslet snart 200.000 men det bærer den ikke preg av.

Kjøre computer er det også på den, kan ikke noe særlig om disse bilene så jeg vet ikke hva som var av utstyr på de forskjellige modellene.

 

Har ingen store planer for bilen, vil nok beholde den i orginal stand,, men muligens litt senk :happyhappy:

Har ikke fått tatt noen bilder men legger ved noen av de som var i salgs annonsen.

 

13315260594.jpg

 

13315260929.jpg

 

13315260921.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde31.jpg

 

Så det var deg jeg så på torsdag forrige uke altså? ;) Var på vei til Rånafoss Kraftverk med klassen så satt bussen vår i kø på E18 retning Oslo, og da så jeg herligheten din bak oss.

 

Grom bil! :D

 

Det var nok den forrige eieren :) jeg hentet bilen i går (mandag)

Men han jeg kjøpte den av bodde i Asker så den har trillet noen mil ut og inn av oslo :)

Har trillet noen mil siden i går jeg også hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Ja, denne var skikkelig fin.. Særlig etter vask og diverse gjennomgang av autolglym og andre produkter. Du var jo gjodt igang når jeg kom, men bilen ble virkelig pen etter shingningen. Interiøret var jo også så pent at man skulle tro de a\har byttet til egne kjøreklær når de har vært på tur.. Vet ikkke så mye om disse bilene jeg, men ble inponert over både det tøffe utseende og hvor behaglig den var å kjøre.. selv med stdandard fjærer og dempere. Føltses jo som en 10 år nyere bil.. Her tror jeg vw var tidlig ute med endel gode løsninger :)

 

At den har kjørecomputer, tona ruter og en god og utprøvd 1,8 L gti motor gjør den jo bare enda morsommere..

 

Gratulerer med en flott bil. Føler meg trygg på at du kommer til å ta vare på denne, så d håper jeg at jeg får være med på tur :)

 

Litt stereo, og et par tannbørster, så er det jo den ultimate 2 seteren.. Jenter er det jo nok av overalt, trenger jo ikke dytte di inn i bilen og.. :partyon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan sin Scirocco historie så innformer meg gjerne om hvilke forskjelloge modeller det fantes, vet at GTX tok over for gti men lurer på om det ble solgt mange slike i norge. Hva kan ca pris på min bil være?(nysgjerrig på om jeg har betalt for mye eller fått den billig) Vurdere å senke den litt også,, men passer senke fjærer fra golf over på denne? isåfall hvilke fjærer. Sikkert mere jeg lurer på men det får komme siden :)

 

Shellvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer noen flere bilder :)

 

Nyvasket og fin

 

13512394253.jpg

 

13512394312.jpg

 

Hel og fin innvendig er den også

 

13512394330.jpg

 

13512394356.jpg

 

13512395093.jpg

 

Her må det ryddes litt, har blitt for mange biler så den røde rabbiten må nok legges ut for salg,, men resten skal jeg ha :)

 

13512485829.jpg

 

Her ligger det flere bilder av alle bilene mine for de som har lyst til å titte. http://www.putfile.com/shellvis/images

 

 

Shellvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

få senk og noen fete felger. da er du gått igang:)

og kansje 90fangere fra golf2? har sedd "rocco" med det og det var pent.

 

fet bil du har fådd deg btw:)

 

Takk for det :) jeg er storfornøyd med bilen,, kjører rundt og bare smiler.

Det blir nok senk på den i løpet av sommeren,, ikke umulig det blir noen andre felger også. Men utover det har jeg lyst til å beholde bilen orginal,, men jan jo hende den lysten endrer seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår