knaur14 Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 ta ut begeret i midtkonsollet og drag ifrå den største koblinga der e, då slutta beltevarslinga, men alt anna fonka..D e ikkje jalla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersTM Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 tok ut pæra.. sluttet å blinke,men bråker lik fælt fordi skal bli stilt om du tar ut begge pærene.. Siter Volvo 240 GL 1989 - http://www.bilforumet.no/200-serien/170378-anderstm-volvo-240-1989-a-2.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 litt offtopic men var på volvo safety senter her for litt siden og der fikk jeg prøve en såkalt "elefantvekt". til vanlig veier jeg ca 65 kg , men vekta viste at i 70 km/t veide jeg 5,5 tonn!! bare en liten tanke til dere som ofte har med dere ungdommer som slurver med beltet i baksetet. ikke serlig kjekt å få en "elefant" i ryggen når du kræsjer! ikke så lurt å ha golfkøllene i hattehylla heller...hehe;) Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Tok å nappa ut den blinker'n fra midtkonsollen og dro ut alt av ledninger som gikk inn til den... Blei helt stille! Revolvo: Er ikke så lenge siden ei dame blei drept fordi hu hadde bærbare pc'n sin liggende i baksetet og fikk den i relativt stor fart i bahuet når det smalt! PS: Hu brukte belte, og det kom klart frem fra politiet at hun blei drept av pc'n og ikke noe annet! =/ Tenk på ei basskasse med elementer da og noen forsterkere til dessert.. :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg