yarne Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Hei jeg vil ha tak i en supra mk 3 turbo motor. er det noen som kan hjelpe meg med det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Veit ikke hvordan det ligger an med MK3 motorer men jeg vet at japanauto har motorer fra MK4. Mulig de kan gi deg informasjon som kan hjelpe deg. Gå inn på http://www.japanauto.no og send en mail til de. Tom Ole svarer som regel ganske fort. Jeg sendte mail til de en dag kl 13 og fikk svar kl 20, og det er bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado_g60_ Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 gå inn på toyparts.no så ringe du di. tror ann har... Siter Kjør hardt Kjør stil Kjør supra uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-TOM-X Skrevet Juli 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2007 Hei Har 7mgte maskin til deg eg. Det e ein 92modell, har alt som skal til for å få den til å starte, ledningsnett,intercooler osv. Gi meg ett hint vist du er interrisert. Siter Liv in the moment, without picking up to much air ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg