Gå til innhold

Min Golf III 1.6 GT

Ranger emnet


gaalf

Anbefalte innlegg

I august gjorde jeg mitt første bilkjøp. En ganske så strøken Golf III gt. trodde jeg iallefall... he he. har vært en del galt med den med er i ganske tipp topp stand sånn som den står nå :)

 

nettopp byttet bakre dempere, bremseklosser og skiver ettersom det smalt no helt for****** og bremse "klossene" skrapte opp skivene.

Fått på angel eyes, m3 speil, nye felger 215/40-17 Wolfrace spirit, og lakkert den lille vingen min som var av grå plast.

 

Legger ut et par bilder av før og etter den lille "makeoveren" og kommentarer og invendiger tas imot med takk :)

 

Akkurat fått den hjem i hagen. Vasket og polert selvsagt ;)

a938a5c2.jpg

 

tn_DSCN2328.jpg

 

 

Den lille vingen min jeg snakket om før lakkering:

tn_DSCN2333.jpg

 

Etter lakkering:

tn_DSCN2417.jpg

 

Etter makeover:

 

tn_KIF_1170.jpg

 

litt dårlig bilde men...

tn_KIF_1166.jpg

 

 

 

Skal ha photoshoot med en kamerat senere idag så kan slenge opp flere bilder hvis det er ønskelig :)

Bilen min

VW Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se her ja:) bra du lakkerte takvingen bak,det gjorde seg:D

 

hva med en ny grill uten emblem på? legg gjerne bilen litt mer ned mot bakken;)

 

flott bil..

 

 

Ja, ble litt mer en del av bilen nå følte jeg.

har vurdert en grill med kromstenger og kanskje tåkelys.

 

Kjørte med bare angeleyesene på igår kveld og holdt på å smelle rett i en bmw som ikke så meg når han kjørte ut fra en parkeringsplass. jeg vrengte bilen nesten rett i et gjerde og kjørte rett over en fortauskant så var temmelig glad jeg ikke hadde senket den. men er fullt klar over at det hadde hjulpet, men er bare å kjøre med full bil så blir den lavere ;)

Bilen min

VW Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ble litt mer en del av bilen nå følte jeg.

har vurdert en grill med kromstenger og kanskje tåkelys.

 

Kjørte med bare angeleyesene på igår kveld og holdt på å smelle rett i en bmw som ikke så meg når han kjørte ut fra en parkeringsplass. jeg vrengte bilen nesten rett i et gjerde og kjørte rett over en fortauskant så var temmelig glad jeg ikke hadde senket den. men er fullt klar over at det hadde hjulpet, men er bare å kjøre med full bil så blir den lavere ;)

 

jupp:) uff da, men jeg hadde uansett slengt på noen fjører.. alltid digg med lav bil:D

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at stiller deg negativ til senk :D

 

Selvfølgelig må du senken:p Du skal som du sier, virkelig kjøre over fortauskanter hele tia heller!

 

Jeg har bulka bilen engang, men jeg kjører jo ikke rundt i frykt for at det skjer igjen :D

 

Du må skaffe deg VR6/ GTI leppe å forresten :p

 

Btw, orginal speila er MYE tøffere enn "M3" speila!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke at stiller deg negativ til senk :D

 

Selvfølgelig må du senken:p Du skal som du sier, virkelig kjøre over fortauskanter hele tia heller!

 

Jeg har bulka bilen engang, men jeg kjører jo ikke rundt i frykt for at det skjer igjen :D

 

Du må skaffe deg VR6/ GTI leppe å forresten :p

 

Btw, orginal speila er MYE tøffere enn "M3" speila!

 

 

 

Får tenke på det.. blir nok ikke enda på en stund kan jeg tro. men vet hvor fort planer endres, he he.

 

Får ta turen innom gumpen å høre hvor mye de skal ha for ei..

er jo et helvette for så må den også lakkes og shit :s

 

nei, offameg! de originale er ikke de verste speilene på jord, men m3 speilene er feeeete. men smaken er som baken ;)

Bilen min

VW Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei.

 

Jeg la merke til at "Sly" her inne på forumet hadde festet tåkelysene nede i hvert hjørnet istedenfor å feste de der de originalt sitter. det syns jeg så fett ut, så det jeg lurer på da er, hvordan fester du disse og hvilke lykter er dette?

 

Har lyst til å få tåkelys på min men liker ikke måten de sitter på golfen, blir liksom rart når de er så langt inn mot midten. derfor likte jeg sånn som han hadde gjort det :-)

 

Fikk ikke noe svar når jeg spurte i hans sin tråd, så derfor spør jeg her heller :-)

 

 

Sly sin tråd:

http://www.bilforumet.no/golf-iii/74152-black-boy-project.html

 

Sly sin bil:

6.JPG

 

Mvh Alf

Bilen min

VW Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår