740tic'ern Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Jeg opplever stadig en tikkelyd identisk til blinklys tikkingen når jeg kjører. Noen ganger går det over, andre ganger vil ikke tikkelyden slutte, og noen ganger hjelper d å blinke til venstre:S, da slutter tikkelyden. Har tenkt på om d er blinklysrelét som er på vei til å ta kvelden? ingen lys i dashbordet som lyser når d tikker heller. slik som belte eller blink. Noen som har opplevd samme problem eller har noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Kan vel ikke være noe i sammenheng me setebelte tikkinga ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biohazard Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 tikker den i blinklys takt eller belte. For det er samme rele trur jeg.. Siter Volvo 940 Turbo Intercooler (1996) t34, 968dyser, 3"lmm, spesial chipær, stor cooler, Opel Vectra A 2.0i (1993) SOLGT Bilen min: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=155639 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740tic'ern Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Den tikker vel sjappere enn blinklys tikkingen. Er vel i samme takt som belte greia, Men jeg har koblet ut belte sensoren, og d blinker heller ikke i dasdjbordet:S Hvilket relé er d i såfall? hvor sitter d? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg