RuuDpus Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Har løsna alle skruene jeg skal, men fortsatt rikker det seg ikke en mm... på den førrige bilen måtte jeg løsne et klips på vindusåpnern(finner ikke noen på denne?) hvor er det hen? har ikke elvinduer ser dere... Mvh Espen Ruud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 På hendelen er det et deksel du skyver bakover, hvis du ikke har gjort det.. Hvis det er foran så må du løsne to skruer oppe i hver enda av dørbladet. Så må du skru løs det dekselet inne i dørhåndtaket og under der skjuler det seg to nye skruer. Så er det bare den siste i vindus-sveiva igjen.. Tror det er alt. Må ta i døra å dra i den oppover. Av å til kan den sitte litt hardt. Bak er det vell nesten det samme tror jeg.. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Det er forran;) oki, da er det bare den i vindussveiva igjen, men jeg finner den ikke? ser ingenting som kan likne engang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Det er forran;) oki, da er det bare den i vindussveiva igjen, men jeg finner den ikke? ser ingenting som kan likne engang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Hvis vindussveiva er eneste som du ikke har løsnet så bare dytter du det sorte dekslet (som er på vindussveiva) oppover med en skrutrekker f.eks. Når den er løs så er det en skrue inne i sveiva som må løsnes og så bare tar du av trekket :) Skal ta å oppdatere FAQ tråden ang. dette med bilder så fort jeg får tid jeg, ser det er en del som lurer på dette ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Da var den av;) takk for hjelpa;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Det er så drit med slike deksler osv på bil.. enten så får du de av, ellers knekker de. Hater det:D Er litt OT, men måtte bare si det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Det er så drit med slike deksler osv på bil.. enten så får du de av, ellers knekker de. Hater det:D Er litt OT, men måtte bare si det! Null skillz brunerune ;) hehe, neida =) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg