Gå til innhold

bilen min, kadett c

Ranger emnet


oletider

Anbefalte innlegg

Vil ikke tro at den forskjellen er stor eller mærkbar, men..

Å det skal vist ikke være store forskjellen på utvekslinga mellom 12og16 har jeg hørt.

*1995 Opel Astra*

*1986 Mercedes Benz 300E W124*

X*volvo 240GL 1990* SOLGT

X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT

x*1980 Honda civic 1.3* vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, har gjort litt, men ikke får mye, sandblåst litt og kutta litt rust. bilder komemr til helga.

men har kjøpt meg 2,3turbo motor fra VOLVO:D

1,2 motoren med 2,3trykkgasser og snurbo fra volvo.

plana og porta topp og smidde stempler og råder+++

tror dere det kunne funka?

lurte på noe, noen som har 1600understell og 2,2i bremser?

 

plana topp og turbo :wonder:

sett i sykkelmotor hvis du bare skal ha 1200 :D

Opel ascona b-16v

Opel Calibra 4x4 turbo

Audi a4 1,8tq

Suzuki drz-400sm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ok, lurte på å få tak i smidde råder åstempler, men vet ikke.

hva trykk kan jeg kjøre på hvis jeg kjører på orginal innmat,

å balansert veiv,svinghjul og cluch?

Kjører 0,75 1200 n.Har kjørt i 4 år med dette.Nå har turboen rasa,driver og bygger ny mannifoil og skal ha større turbo og separat vaisgate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

nei lite med motoren, har nå vartfall fått tak i en ekstra 1200 motor, som jeg vil bygge med og fått pris på ny renault 5 gt turbo forgasser, 4990kr+moms og frakt fra frankrike eller hvor i verden de lager de. så må vente litt med det. proriterer å få ferdig bilen først så jeg kan få den på veien. bilen ellers er nesten klar til å få motoren oppi igjen.

 

men, de klumpene som stikker ned der med fjæra forran, de som fjæra sitter rundt på en måte. er det viktig at de er hele?

mine er nesten vekke:P

VW golf 2 bruks bil.

 

Ford sierra Cosworth rwd

hærjebil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke så mye jobb tror jeg, ledningsnettet må mikses og få inn motoren, jeg har hørt at fester og alt passer rett på, men skal ikke garantere noe.

 

pratet med en som sa at man måtte sjære i innresjerm for turbo, å bremskraftforsterkeren jikk i innsuget... takker for alle svar..

tror det blir c20let på meg... har ring på flere.. det sies at det må byttes turbo på c20let for å få plass??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår