Gå til innhold

Laffekakes Revolvolution (update)

Ranger emnet


Laffekake

Anbefalte innlegg

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

da har jeg bytta diodene i klarglasslyktene til mer xenon aktige , fått ett mer 6000 kelvin aktig lys, tåkelysa ligger klare med xenon pærer i men i vår knuste den ene lykta så nå har jeg vært nødt å ordnet ny , lykta er på tur og da vil helhets inntrykket med xenon bli meeeget bra trur jeg !

men blir å fortsette med orange pære i park , mulig det blir ombygging til en type 5w/21w pære us blinkers opplegg i klarglassa ! wait and see!

 

litt bilder fra xenon updaten

 

 

DSC01180.jpg

DSC01181.jpg

DSC01179.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

da kom ENDELIG den store dagen for montering av xenon i grøfters !

gikk lekende lett , fått mye tips og triks på hvordan folk har gjort det og tok den beste uten at det ser så HO ut ;)

 

har litt bilder fra montering og slikt , skal se om jeg ikke få lagt ut de også !

 

liten photoshoot klokka hal 2 natt til 5 juli ;)

 

respons ?!

 

PICT0004-2.jpg

PICT0001-3.jpg

PICT0007-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det straydog , ja det e kjekt å ha vindavvisere !

 

dagens update :D

 

går fort om dagen med updates

 

lakkerte bremsecalipperne i går! tenkte det ville gjøre seg bra med litt farge , jommen hadde jeg rett :Psyns det ser bra ut samt med den gule elgen på sia !

 

DSC01188.jpg

DSC01189.jpg

DSC01190.jpg

CIMG0867.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hva jeg skal si har kunn fått kjørt i 2 mnd med disse , kjøpte brukt, noe jeg ikke bli å gjøre flere gang,

 

kvaliteten er vel helt grei som alle andre replica..

har gitt mine felger ganske mye juling egentlig , ikke de beste veiene her oppe i nord, men har ikke merka til skjev heter ennå ;)

 

blir å lakkere felgene mine hvite til vinteren !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår