mondeo4x4 Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Er det noen her som har bytta toppakning på en 2.4 grand voyager? Går det å gjøre dette fra oversiden med motoren i bilen? Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Du må først ta av vindsvuskermotorhuset, det er veldig lett holdes av par skruer, så du får mer romslig plass til å holde på med bytte av toppakningen , SÅ ja det går an ;) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 takker for svar. Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oklona Skrevet Juli 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2007 Hei. Jeg har ikke tallene foran meg nå, men jeg kjøpte faktisk original Mopar manual til min GV -1998 istedet for Hayes, som tross alt har blitt dårligere og dårligere med årene. Jeg fant ingen som selger original manual nå, men med mindre det er juks og fanteri, ser det ut til at den kan kjøpes og lastes ned elektronisk her: http://www.tradebit.com/filedetail.php/824800 (Jeg har ikke selv kjøpt her, så jeg kanike garantere noe) Jeg kan selvfølgelig se om jeg klarer å finne dataene for 2.4 - motoren, men er notorisk glemsk, så jeg kan ikke love det i løpet av den første uka :-) Ole Kristian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Noen som har sett en DUY for toppakingsbytte? Bilen svetter en del olje..men bruker ikke vann.. Ghost? har du gjort dette før på Chrysler GV? (er du i såfall glad i cognac? *ler*) Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 du har PM . skal sende videre svar kanskje til helga ;) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg