Gå til innhold

Lyst på mere futt i A6`en. Hva anbefales?

Ranger emnet


mazdaracer

Anbefalte innlegg

Hei. Synes nå etter en stund at jeg trenger litt mere futt i maskineriet, men har et lite problem. Hva skal jeg gå for?

 

Har sett litt på den PPC boksen fra BSR, men har hørt noen si at det ikke er noe særlig. Er det fakta eller bare tull?

 

Kom gjerne med andre forslag. Alt mottas med takk.

-02 A6 1.8T AVANT

-98 PASSAT

-97 INDY 700SKS

X-91 mod 626

X -01 Skoda Octavia TDI (kjerringbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du bare vil ha litt så er jeg nøgd med TS Racing sine chip/seriell koblinger ;)

 

Har sett litt på TS sine sider, men har liksom ikke lyst til å begynne å åpne litt av hvert.

 

Syntes og det var OK med den muligheten til å kunne legge tilbake originalprogrammet hvis en vil ha bilen tilbake til standard igjen. Lite trolig det vil skje, men en vet jo aldri.

 

Hvor my kan man hente ut før det må byttes turbo og diverse?

-02 A6 1.8T AVANT

-98 PASSAT

-97 INDY 700SKS

X-91 mod 626

X -01 Skoda Octavia TDI (kjerringbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får en ca 190hk, om noe "skjer" så kan du bare få bilen tauet ditt eller dra ditt og de fikser original chipp igjen. Hva skal skje egentlig?

 

Om den ikke seriell chippes da, usikker på 02 A6

 

hva kan skje? Tenkte ikke akkurat på motor og sånt da, men mest på den store onkel og slikt. Har vist et eget gen for å bli vinket inn på alt av kontroller.

-02 A6 1.8T AVANT

-98 PASSAT

-97 INDY 700SKS

X-91 mod 626

X -01 Skoda Octavia TDI (kjerringbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal de gjøre??? Ta bilen din på tralla????? Biltilsynet og forsikringselskaper sier jo at de ikke tar inn biler til GRUNDIG sjekk med mindre det er snakk om BETYDELIG trimming. Feks flere tilfeller for meg selv og bekjente, ja til og med fatter etter han chippa, har ringt og forhørt seg med forsikringsselskapet. De sa det samme. Om man chipper så har ikke det betydning for forsikringen, så lenge bilen ikke er betydelig trimmet. Dvs, større motor modifiseringer, etc.

Audi A4 B6 E8 TQS

 

Montering av RNS-E i AUDI?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår