BOS Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Bilen selges som den står!!! Uten fangere. Ny Cobra stor, Sparco ratt og pedaler, 14" Pirelli felger, klare fram lamper. Ikke noe farlig rust!! Bilen ble avskiltet for en uke siden. Årsavg. er betalt!! Dempere og fjærer var nytt i fjor sommer. Skiltene er det bare å hente ut igjen mot å betale omreg. Den skal på Eu-kontr. i januar!! Får jeg 7000,- så går den!!!! Motoren er lett starta og går som ei klokke.... God bil, som jeg gjerne skulle ha hatt selv, men det blir for mye biler her!!! 7000,- :( :( :( :( :( :( :( b.o.s@c2i.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Jeg tar den hvis du kan vente til den 15 oktober. Allt annet på bilen fungerer som det skal? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Hvor er Ørje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Originally posted by steinar Hvor er Ørje? Østfold..Ved svenskegrensen til Tøksfors eller hva det heter... Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet Oktober 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Bilde av bilen!!! Ørje er ved svenskegrensen i indre østfold!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Bilen har fått tilbake sine orginal lykter og grill. De klare lyktene og grillen på bilde er solgt!! Kom igjen å gi bud!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Har du bilder av bilen innvendig? Og motorrommet? Synd at det er så langt vekk den skal selges.. :( Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by GalnemaX Har du bilder av bilen innvendig? Og motorrommet? Synd at det er så langt vekk den skal selges.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by BOS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 , Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaaN Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 Solgt? Har du et tlfnr jeg kan nå deg på? Daniel Siter Senior Bilfotograf. Sjekk ut Prosjekt Jet-A1: www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Oktober 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2003 en kamerat av meg som kjøpte den :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg