Falken` Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 På vei til jobben i dag skulle jeg hilse på en bekjent, når jeg blinka med fjernlyste, kutta strømmen helt. Kjørte inn til siden å prøvde igjen når jeg stod stille, og motoren stopper, det var som å slå av tenninga :hvaskjera . Hvor kan feilen ligge og hva kan være grunnen til at dette skjer, noen som har vært borti dette før eller har en anelese om hva det kan være. Eller må jeg bare finne multimeteret og koplingsskjema og begynne å søke. Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 jordingsfeil forran på høyre side., se etter, lyser blinklyset svakt på høyre side? har hatt samme problem Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hipolehip Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Sjekka sikkringane? Siter Volvo 760 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 95% sikkert at det er jordnigsfeil, for jeg har hatt det samme problemet! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 jordingsfeil forran på høyre side., se etter, lyser blinklyset svakt på høyre side? har hatt samme problem Nei sjekka ikke det, så bare om alt av vanlig lys lyste i stad, men prøvde ikke å blinke. Hvordan fiksa du det da, om det er feilen. Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 når bilen står på tomgang, lyser fjernlyset svakt i instrumentpanelet? gå ut forran bilen, er det lys forskjell fra høyre til venstre lampe? jeg tok ut lampa, gikk over alle kabler, måtte bytte to kabler. problem løst :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Hmmk ok, da skal jeg se om det er noe forskjell etterpå, hvem kabler bytta du da, og hvor gikk de? Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 var en kabel til fjernlyset og en til jeg ikke husker.. men er typisk joringsfeil som volvoer får. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Ok, takk for svar, får fikse det etterpå da:) Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg