Pain193 Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Hei:) Jeg håller på å pusser ned alufelgene mine og skal ha de helt blanke. Er det noe jeg kan behandle de med slik at det ikke kommer korrosjon på de, eller skal jeg ha klarlakk på de? Lurer også på det samme når det gjelder høyglanspolering av deler i motorrommet. Siter "Samme hva det koster. Så lenge det er billig." - Opel Kadett E Cabriolet 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Aller helst skal du ha begge deler (altså overflatebehandling+klarlakk). Jeg vet dog ikke om det selges DIY-kit for overflatebehandling av Al (type Ti/Zr-belegging el.l.). Det finnes ganske sikkert firma i området som kan ta overflatebehandlingen for deg. Hvis du bare lakker på bart metall sitter lakken dårlig. Om ikke annet har jo Hydro anodiseringsfabrikk på karmøy da;-) De tar nok ikke jobben, og dessuten vil det matte ned felgene litt. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pain193 Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Ok:) Noen andre her som har polert felgene sine, eller som vet hva jeg bør gjøre? Siter "Samme hva det koster. Så lenge det er billig." - Opel Kadett E Cabriolet 93mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg