lurepåmye Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Har montert på svinghjul å slikt på motoren nå.. er bygd om fra automat, jeg får ikke gnist! Satte motoren i på tenning på sylinder 1 og monterte svinghjulet med oppenrommet på hullene mot starteren.. er det noen andre ting jeg kan sjekke? er det bare startsperra fra automaten som tuller? satte på en ledning på den koblinga jeg tror er start sperra til automaten å da gikk startern hvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Har du lest feil koder? Svinghjulssensor? Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 skal ikke den tappen på svinghjulet sto mot starter når veiv står i ødp? Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Har du lest feil koder?Svinghjulssensor? hvordan leser jeg koder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 skal ikke den tappen på svinghjulet sto mot starter når veiv står i ødp?er ikke tapp på hjulet,bare en dunge med hull heile veien rundt.. men er en plass det mangler to hull, å de skulle stå mot starter tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arcus Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 der skal vere en slags sperre på automat kassen, sånn du ikkje kan starte den feks, drive eller revers... den skal du kunne kortslutte på batteriet... var vertfall det på en mercedes jeg var borti.... Siter -Mercedes 230 E, Subaru 4x4 Volvo 240 GL,Bmw 325i Cab,Mercedes Benz 300 Diesel,Volvo 740 GL, Volvo 244 DL,Volvo 245 DL,Bmw 320i M-teck ,Bmw 318,Nissan King cab,Suzuki sj413,Honda Civic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 der skal vere en slags sperre på automat kassen, sånn du ikkje kan starte den feks, drive eller revers... den skal du kunne kortslutte på batteriet... var vertfall det på en mercedes jeg var borti.... har koblet bort den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 ingen som har noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 nåå går bilen.. ikke pent men den går.. skyter litt av å til på pådrag, lamda lampa lyser også. Så må vel bytte lamda! Ingen som kan forklare meg hvordan jeg leser av feilkoder?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Karijord Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 er ikke tapp på hjulet,bare en dunge med hull heile veien rundt.. men er en plass det mangler to hull, å de skulle stå mot starter tror jeg Sett bakfra så skal 60-2 åpen rommet stå på kl 3 ikke 9 slik du har montert det. Siter 76mod 242 bus bil 82mod 242 /prosjekt STOR sugis. 95mod 940 d24tic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Sett bakfra så skal 60-2 åpen rommet stå på kl 3 ikke 9 slik du har montert det.Når jeg ser det bakfra så står de kl 9 ja.. sto jo slik i guiden her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 hmmff.. plages som bare det her.. ingen som har tips?? ingen som kan fortelle hvordan feilsøkinga funker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Se her http://www.volvoclubofbc.com/technical/systemfaultcodes.html Hvordan er det med tennmodul, svinghjulssensor, coil,plugger, pluggledninger Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lurepåmye Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Se her http://www.volvoclubofbc.com/technical/systemfaultcodes.html Hvordan er det med tennmodul, svinghjulssensor, coil,plugger, pluggledninger Får opp kode 1-2-1 og 3-2-2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 1-2-1 Faulty signal to/from Air Mass Meter= Wiring fault to or in AMM 3-2-2 Air Mass Meter wire burn-off signal absent or faulty= Wiring break between FI terminal 8 and AMM #4 Du kan også prøve CRC Air Sensor Clean, føres hos CRC forhandlere Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg