A.Rief Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 hoi.. noen som har noe beriere lister enn orginale... de som er midt på dørene... vet ikke om det er gti ene som har breiere jeg.. Noen som selger? eller ett sted å kjøpe de? 4dørs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 bredere lister enn orginale? :S hva er det forno? :p du kan vel ikke ha det? passer jo ikke inn i det lille "hakket" i døra di da vel? Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 tror det skal gå.. og som sagt... tror gti listene er bredere enn de vanlige! men er ikke 100%sikker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
In_Golf Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Eg har GT, der e listene breiere en gl/cl. Hørte på pris hos merkeforhandlar, ca. 2000; (2d) Siter Golf IV GTI Golf 3 GT (bil nr.2) Ascona GT (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 det jeg mente... hmm selge dine? hehe... noen som selger? billig?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansfa Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 tmtuning har slike lister, sikkert andre i Norge også; slik at du slipper å bestille fra Tyskland. Møller har vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 hvor mye bredere er disse enn vanlige? :o kan jo eventuelt lete etter på huggere =0) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 GTi/VR6 har breier lister, men de kommer også da med hjulbuelister, så om du skal kun ha de breie listene får du ikke den trekanten fremme og bak i samme stil, og a syns jeg det hele ser litt merkelig ut. Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 hehe...vet det! Det som er poenget! Jeg har breie hjulbreddere, derfor trenger jeg nye breie lister! for de jeg har er for små i forhold til den lille "3 kanten" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Rief Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Ingen som vet hvor jeg får kjøpt det A? Utenom møller o.s.v Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 så disse listene i dag på en Golf GT..dem var jo for store etter min mening:P men hver sin smak :D du kan jo evt. sjekke huggere? det pleier ikke å være dørlistene folk går etter med det første dem finner en GTI/GT tdi osv :D står iallefall en uten for Ølen..men det er en smule langt vekke fra deg..rundt 300km + :/ Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg