mortenwb Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Vinge til volvo 240 selges h.b.o 400,- Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 jeg er vanvittig intrisert... hvor bor du... går det og pusse den ned/matt slipe og lakke over ? er det skader på den etc? hvor mye blir det og sende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Oktober 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 jeg bor i Asker (som under avatar) mellom Oslo-Drammen. Vingen går helt fint og matte ned og lakke opp igjen. Er et lite hakk på vingen helt bakerst på venstre side under, det var der da jeg fikk den, ellers helt fin. vet ikke pris på frakt. han sjekke litt. mvh Morten Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 ok.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Oktober 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 hypp på vingen eller? ser du er hypp på vindavledere og. Kan sikkert få dem for en billig penge. Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 er hypp jeg.. men så det var en annen også... vist du sender så er den sikkert solgt.. kan ikke tenke meg at det blir så forbanna dyrt i posten.. er lysten på vindavisere også ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 slutta med irc du ? ;p mvh stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenwb Skrevet Oktober 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 neida, bare router problemer...kommer ikke på... vingen er forresten solgt. Siter Opel Zafira DTI m.div mods 91 Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 ok...:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg