VolvoGeneral Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Nå har jeg fått lagt ut bilder av bilen min...har ikke fått gjort så mye med den enda, bare tatt av hengerfeste, lyktespylerne forran og satt på refleks/skiltplate bak.. den skal jeg sote likt som lyktene. Dere kan godt komme med innlegg om hva dere syns om bilen:) Mhv Lars http://s190.photobucket.com/albums/z287/VolvoGeneral/?action=view¤t=IMG_0873.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 så grei ut den selv om jeg ikke er noe fan av brunt interiør:P Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Synst ikkje det var så veldig gjennomført med dei lyktene. og den plata. Skal du ha sota lykter så sot den og. Kan hende onkel blå ikkje er så fornøgd? Synst det såg litt rart ut med den grillen. Men ellers så såg no bilen bra ut den. Synst felgane kledde bilen godt. Nokre plana for bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falken` Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Fin bil det:) Men er ening med det som _AndreasH_ sier om baklyktene, få heller tak i to nye lykter og bare lakk den øverste raden, og den øverste raden på refleksplata. Da blir det fint skal du se. Siter Volvo 850 T-5 94mod Volvo 244 GL 76mod Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Pen bil ! Eneste jeg ville gjort er å gni bort svar fargen av baklykten, og montere hvit blinkelys bake. Eventuelt ny typen lykter, men jeg personlig liker di gammle best.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoGeneral Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Hei...takk for tilbake meldinger:) har kjøpt soting til plata mellom lyktene i dag...så da blir den sota og. Har planer om å få tak i Add-on styling til den. også skal jeg sette på grenerør og effektanlegg. skal også kjøpe CV V-Max subbere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg