Espen^^ Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 har ein audi 80 1,8s med ein form for injection. har aldrig sett 1.8s med injection før. men det e ikkje servo på den, som da e på vanlig 1.8s. andre med samme bil og motor som har da probleme at da e sjukt tong å svinga uansett kor fort du kjøre? Syns motoren virke veldig dau/seig nåke eg kan gjer for å få den litt kjappare? Ein kompis har ein golf 3 1.9td så va lika dau heilt til me skrudde opp diesel trykket, då gjekk den med ein gång mykje bedre. nåke eg kan gjer med 1.8s en for og få den til og gå bedre? Er det masse jobb og setta 19td frå audi 80 i min bil i forhold til fester og ledningsnett osv? MVH Espen Siter Audi 80 "x"Bmw 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 dieselmotoren passer vel rett i den, litt klunder med å bytte ledningsnett, men det lar seg sikkert gjøre med en helg og en kasse pils til rådighet.. Men husk at 1.8 16v passer rett i å da;) litt mere krutt i den. dieselmotor blir liksom ikke verdt jobben etter mitt syn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 kor kan eg få tak i 1.8 en då? er vel forgassar motor da? min e injection! hjelpe da mykje me kam,supersprint eksos, sports filter? kor får eg tak i dette? syns ikkje motoren min komme seg opp på turtall! Siter Audi 80 "x"Bmw 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Antar vi snakker om en 1987+ modell av Audi 80 pga mono-jetronic, tråd flyttet! :moderator Det eneste jeg hadde GIDDET å gjort var komplett eksos, evt nytt grenrør, og en vassere kam, 272° etc.. Ellers er det bare å søke etter en annen bil som utgangspunkt. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Mai 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 hehe ja er ein b3 89mod. Skal jo bare vere bruks bil så eg gidder ikkje bruka for mykje penger på den. kam og eksos gjør den vel litt hissigare? den e heilt dau no ivertfall Siter Audi 80 "x"Bmw 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 En 272° kam gjør at du beholder bunndraget, men lar 2V/syl toppen puste bedre når du drar ut turtallet. Mener det er 11mm løft eller så...men det er jo bare å skaffe en kam som er merket for bilen. Rett eksos kan jo gi litt mer respons, men er vel hovedsaklig et skikkelig grenrør som evt gir størst virkning tipper jeg. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 kor får eg kjøpt kam og bra eksos all the way då? Siter Audi 80 "x"Bmw 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 kor får eg kjøpt kam og bra eksos all the way då? Kam får du her: http://www.veloxmotor.com/index.asp?case=show_sub_category&main_category_id=1&category_id=6&sub_category_id=12 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg