Gå til innhold

Nikdev`s bilder fra Thailand D1 Grand Prix 6.Mai +Time Attack

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Her er mine bilder fra den andre runden av Thailand D1 Grand Prix

Håper dere liker hva dere ser, jeg syns det var en knall dag. Mye fete biler, og til tider bra drifting.

 

 

 

SL730604_edited.jpg

 

 

Cefiro

SL730629_edited.jpg

 

SL730628_edited.jpg

 

 

SL730609_edited.jpg

 

Fd:

SL730621_edited.jpg

 

Uten vankel, er det sr20?

SL730622_edited.jpg

 

Cefiro heaven:

SL730615_edited.jpg

 

Hovercrafted Bmw

SL730672_edited.jpg

 

Med Jdm motor; 1Jz

SL730732_edited.jpg

 

 

Kommer mer nettet her nede er ikke verdens raskeste så tar litt tid å lase opp bilder

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jævlig mange fete biler der! Tipper du hadde morsomt der.

 

''til tider bra drifting'', hva vil det si? At det meste var dårlig, men noen kjørte bra?

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

 

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cool...likte merca jeg..

 

 

Hva med denne da?

SL730840_edited.jpg

 

Skikkelig VIP stil

 

Var også en gjeng med biler i samme stilen ute på parkeringsplassen, men full minnebrikke og tomt batteri satte en effektiv stopper for knipsingen.

 

Klarte bare å knipse ett bilde, av en bil man ikke ser så ofte her nede:

SL730909_edited.jpg

 

Og en Legend i samme stilen:

SL730910_edited.jpg

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig mange fete biler der! Tipper du hadde morsomt der.

 

''til tider bra drifting'', hva vil det si? At det meste var dårlig, men noen kjørte bra?

 

 

Ja det er dritgøy, skal ta med meg mere batteri og minne neste gang; skal prøve å få med meg en runde til i juli.

 

 

''til tider bra drifting'' Med det mente jeg at ja det var mange gode driftere der, men føler at nivået på sjaførene i norge er iallefall like høyt. Det var ikke mange som klarte en bra run i kvalliken, men det hadde regnet litt før så kan hende at det var vanskelig å vite hvor det var glatt. Noen kjørte også dritbra, de som kjørte OPT bilene f.eks:

 

OPT S15:

SL730779_edited.jpg

 

SL730673_edited.jpg

 

OPT S13:

SL730776.jpg

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår