hatch Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Hey, jeg har akkurat kjøpt meg en 97mod Golf 3 GL. Har i den anledning noen spørsmål... Har tenkt å sette inn tåkelys forran, da det idag bare sitter en sånn "dummie" dekkplate. Er det noen som vet om det ligger ferdig ledningsnett? evnt hvor jeg finner igjen dette? Også om man ser forran på bilen, så er det 3 lykter i fangern. 1. Blinklys 2. Tåkelys Men hva er den tredje beregnet for? Lurer også på om noen her har montert powerfilter i sin Golf. Evnt noen som har bilder av det? Lurte litt på hvordan dere monterer det med tanke på luftmengdemålern. Hadde en Ford Mondeo før, der husker jeg det ble problemer på 4000 omdreininger da jeg satte powerfilteret rett føre luftmengdemåleren. Er det slik her også? På forhånd takk for svar;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 De tre lyktene er tåke - dummy (refleks) - blink. Noen ettermarkedslykter har blinkers som tar opp 2 plasser, ser litt bedre ut enn et vanlig dummydeksel. Ang filter, så finnes det vel adapter du monterer slik at du unngår problemer med LMM, står litt mer i en ellerannen tråd her, eller så kan nok Burny si litt om det, han har vel slik på sin. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 thanks:=) Men vet du noen om ledningsnettet fra brytern og fram til tåkelysene? Har nemmelig bryter beregnet for tåkelys, men kan ikke finne noen ledninger/plugger der fremme... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 thanks:=)Men vet du noen om ledningsnettet fra brytern og fram til tåkelysene? Har nemmelig bryter beregnet for tåkelys, men kan ikke finne noen ledninger/plugger der fremme... Det du kan gjøre er å bruke strømtyver fra tåkelysa og til ledningene som ligger opplagt. Rett ved panserlåsen, husker ikke hvilke farger som er til hva men . Hvertfall det jeg gjorde og det funker gullfint :) Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Det du kan gjøre er å bruke strømtyver fra tåkelysa og til ledningene som ligger opplagt. Rett ved panserlåsen, husker ikke hvilke farger som er til hva men . Hvertfall det jeg gjorde og det funker gullfint :) Gul/Grå ledning:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 dvs, da funker de kun når jeg trykker på tåkelys knappen... "evnt drar i :p" Tusen takk for hjelpen folkens:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 dvs, da funker de kun når jeg trykker på tåkelys knappen... "evnt drar i :p"Tusen takk for hjelpen folkens:) Jepp:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 tusen hjertelig takk.. Fant ledningen ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg