henrikfinne Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Skulle ta noen fine bilder her om dagen, men da jeg kom ut hadde noen selvfølgelig rygget inn i fronten min. Så da måtte det sparkles :( Lakerer den til uka så får tatt litt flere bilder da:) Siter S3 00" <3 <3 Toyota Corolla 95" S3 01" :-) (SOLGT) A3 99" 1,8T :-) (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedUP Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Fin fin bil dette :D Nei og nei ennå en med samme felger :P Synd å høre med fangern,har fått noen småsår pga idioter som kjører i meg når jeg står parkert(og selvfølgelig ikke legger igjen en lapp på ruta slik at de betaler for skaden de har påført bilen,ARG) A Siter Herved fotgjenger :( A3 TQ solgt http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742 (206 solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Blir fin fin nå Henrik :) Må få sota litt ruter på den så blir det knall Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg