hipolehip Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Det starta med eg var ute og kjørte og bilen (B230ET) fjoska og eg kjørte inn til sida. Eg prøvde og starte den men den gikk berre på lavt turtall og det small i innsuget. So eg fikk taua den heim i garasja. Eg fant ut der ikje va bensintrykk og feilen låg i tanken, der hadde slangen mylla matepumpa og røret som går ut av tanken språkke. Eg bytta den og no er bensintrykket 3 bar + ladetrykk. Men når eg starta den går den bare på lavt turtall og det ryker veldi. Når eg gassar på blir den kvælt av all bensinen som kommer. Eg prøvde å bytte LMM men problmemet var der enda. Eg stramma fjøra med og vri tannhjule 360 grade (noke som er veeldi mykkje) og da kom det set. Den går på turtall men bruka 3L bensin på mila og jaga veldi på tomgong. Ka kan vere feilen? Det er ikkje i LMM problemet ligger. Og bensintrykket er fint. Takk på forhand. Mvh Ole-Johan Siter Volvo 760 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teddy88 Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Har du sjekka temp måleren til motorstyringa ?? ryker denne vil motoren få veldig fet blanding... Siter JEG FORSTERKER M90 GIRKASSER PM FOR SPM eller mail Gettoblaster@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malfred Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 hvor er denne måleren? Siter Volvo v70 2.5TDI 2001mod Volvo 760 chevy 350 1985mod xVolvo 740 TDI 1989mod xVolvo 740 TDI 1987modxMazda 323 GT-R 1993mod til ombygging!xVolvo 740 Turbo 1985mod B230ETxVolvo 740 GL 1987mod B230K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hipolehip Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Eg fant feilen. Det ble målt 70 ohm mellom jordinga i el-nette og batteriet og chassiet. Monge målinga ble feil so eg fikk feit blanding. Der var ei tjukk ledning fra batteriet til chassie men der var tydeligvis for dårlig kontakt. Eg løste problemet med en ny utjevningsforbindelse mellom batteriet og chassiet. Returen fra bensintrykkregulatoren hadde komt i klemm når eg skrudde av dysene so bensintrykket var målt til 15 bar - ikkje rart den brukte mye bensin. Men dette er en feil eg laga når eg prøvde å finne den andre. Siter Volvo 760 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.