dodge88 Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 hei jeg lurer på om det er noen som kan fortelle meg litt om hva det kan være den lyden jeg har i motoren, når jeg gassar opp sånn mella 1000 - 2000 omdreininger så er det akkurat såm eg deksel såm ligg å vibrer, men har sett åver alle deksler å det er akkurat som det kåmmer fra motoren, er det noen såm har opplevd det samme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 hidrauliske ventil løftere...... Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siimen Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 kamkjedestrammer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 helt riktig... det er kamkjedestrammeren Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 det kan være og. Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dodge88 Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Tuusn takk Førr Tipsan, førr trudd først at dæ va et dæksel såm låg å vibrert, mene ha sett åver alle dæksel å di e fast ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dodge88 Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Ahh såpass ja vart en Goodel Klokar ;) takka så masse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg