Kastel Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1481194 Betalte 13000 for den så betalte jeg årsavg 3000kr snart Byttet clutch ,ny motor"b230a" 12 alu felger ganske pene,nesten nye dekk osv kjøpte den for ca 3-4 mnd siden.lite rust noe lakk rust.Taper en god del penger på denne.. :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_240_GLT Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 hei.. det er jo gamle per sin bil.. byttet motor alså?? di motoren han har hatt i den har vert veldi merklige.. men du får jo sikkert 13 for den.. kansje mer og. hvor er addoen foran blitt av?? Siter Volvo 242 Dl 81 mod Volvo 240 Gle 86 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Japp stemme det:P der sto en b230e me a gassar :S når ej kjøpte den toppakninga va gåen i den å clutchen gåen så he bytta over til en orginal b230a å kosta på den litt. he eine addon vingen den andre hadde han mista:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 synes at den prisen var litt lav jeg da:S hvis bilen er såpass pen den ser ut som på bildene.. Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VOLVO real power Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 ja trur då du fær meir for den Siter 2006 nissan navara 1995 nissan primera prosjekt:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156602 gaamelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Mai 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Ja men må få vekk bilen fort har ikke plass til den pga nytt bilkjøp + jeg holder på med eit 240 prosjekt :S. Den som bare hadde god plass:P Ville bare forsikre meg om at jeg ikke overprisa bilen:P Taper en god del penger på den men det kan jeg leve med men ikke at jeg har den stående så den blir utsatt for hærverk eller ruster bort :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg