TigerWho Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Bilen min trenger ny lakk. Er det noen som kan ta på seg jobben? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 hvilken farge du skal ha?skal du gjøre forarbeid eller du ønsker bare å få bilen ferdig lakkert? Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 hvilken farge du skal ha?skal du gjøre forarbeid eller du ønsker bare å få bilen ferdig lakkert? Jeg skal ha hvit bil. Fargekode UF. Jeg kan gjøre forarbeid, men jeg må ikke. Det avhenger av prisforskjellen. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Mr.Mekanikk, vet ikke om noen sider som viser de forskjellige fargene som kan brukes på bil ink. metallic og pearl? har en bil som skulle lakkeres men hakke peiling på hva slags lakk som skal på:rolleyes: lakken sier jo litt om personligheten så hadde vært fint å sett på forskjellige fargekoder;) Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet Mai 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 prøv deg her: http://www.glasurit.com/COLOR/new-color-online/m1frameset.php?language=1 og her:http://www.carpaintonline.com/paints.php Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2007 Hadde du noen priser?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 8000-9000kr Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4Life Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 sorry ass, men det der var ikke lett å bli kasta inn i, men det er vel noe som heter øvelse gjør mester "selv om man skal slite med å bli mester når man bare klarer å finne grunnfargen hvis man bruker de sidene hehe" er ikke veldig inn i lakk skjønner du. tror nok sidene kan funke bra da, for det er de eneste siden som jeg har sett der man faktsik kan bestemme lakk og greier. Siter 97 Audi A4 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg