tjekk Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 hei hei skal flytte på meg så har ett golf 1 gti dasjbord jeg vil gi bort gratis om noen henter det. Ellers går det i søppla. sendes ikke. ring eller send sms på 95806400 eller bare spør hær ;) Hilsen Emil Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Jeg vil gjerne ha det dersom det er helt og fint. Kan hente neste helg... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 oki :) førstemann til mølla det :) dårlig pågang da :P Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 ingen? Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Jeg er interisert..Hvor i trondheim bor du da? Du har vel ikke tenkt å flytte nordover???:D hehe Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyNils Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 har du dersj boret enda??? Siter sayko racing-1994 chevrolet g30 -1998 passat tdi stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg