opelracer Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 hvordan skifter man bensinfilteret på en omega b 2 liter uten å ødelegge de hvite klipsene som holder fast filteret på bensinslangen.noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Sikker på at det ikke er med nye klips til det nye filteret? Når jeg fant ut at jeg kunne ødelegge de jeg hadde brukte jeg bare litt ekstra vold og vaselin, og da gikk det av uten at klipsene gikk i stykker. På andre forsøk gikk det av veldig lett når jeg bare klarer å presse ned mothakene på begge sider samtidig. Hvis jeg ikke husker helt feil var det å presse slangen mot filteret, trykke sammen mothakene og så dra fra hverandre. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg