Slim! Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Heisann. Jeg skulle gjerne Photoshoppa noen felger på en bil, men hvor i all verden finner dere felgene? Finnes det en felg side der drar innom eller tar dere kun fra andre biler? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName[nor] Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Jeg tar fra andre biler.... Vet ikke om noen slik side... Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 http://www.photoshopchop.com/wheels/wheels.htm Der er den noen, men styr unne de som ikke sitter på bil, for ofte ser det så dumt og feil ut når det ikke er bremser bak. Selv tar jeg bare fra bilder jeg har på maskina. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg