Eirik** Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Jeg har en gammel renault clio (93) den har en gammel spiller med kasset. Jeg har tenkt å bytte ut denne, men jeg vet ikke hvilken spiller som passer. Eller er det slik at alle spillere som passer? Det er nesten som en skuff. Jeg bare skyver den ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Har samme bil selv og alle 1-DIN spillere passer rett i den kassetten under dashen, så du står fritt til å velge merke og modell. Det finnes kun 2 standarder på markedet i dag og det er 1-DIN og 2-DIN. 2-DIN (også kalt dobbel-DIN), er som det ligger i navnet, dobbelt så store og passer kun i nyere biler:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik** Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Jeg ser at det står full-DIN på mange spiller f.eks på komplett. Er dette 1-DIN eller 2-DIN? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 hva komplett mener med full-din er 1-DIN. Men jeg anbefaler deg å dra innom en butikk der du kan se og ta på de forskjellige modellene før du bestemmer deg. Og skal du kjøpe spiller til under 1500 kr så kjøp et kjent merke som Pioneer, JVC, Sony el.l, hold deg unna disse Eltax og andre jallamerker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg