Gå til innhold

Bilforumets offisielle tulletråd!

Ranger emnet


Spiritus Sancti

Anbefalte innlegg

  • Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haha! :D

Meaning at det er kjerringer sin feil om det ikke blir noe også?

 

Hehe, er ikke alle som hopper til sengs med hvem som helst vet du. Fornuftige jenter holder seg til faste forhold. Er det vansklig å få "napp" på byn?:P

* Man er ung bare en gang, senere må man finne på andre unnskyldninger *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fy fan kor e må drit, orntli sprutbæsj..

 

Etterpå skal jeg finne meg en ny bil fordi jeg har hatt sierraen alt for lenge nå..

Ser for meg en mercedes kanskje, noe diesel greier. mhm..

 

Jepp

- 90 Mercedes E 300 TDT

- 84/87 Pontiac Transam

- 84/90 Ford Bronco

- 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig irriterende at dem bestandig bruker Nordlenninger med Tromsø dialekt i reklamer. Høres jo helt homo ut..

 

"Hei, æ hete Kjartan å d hær e en bil"..

 

Ja det er helt sykt, nesten hele 3% av alle reklamene du ser hver dag er med nordnorsk dialekt, helt ufattelig at dem våger når ca 30% av norges befolkning bor her oppe.

 

Du vet at norge er syyykt langt, ikke bare et par mil nord for hytta til pappan din på Trysil?

Du er vel også av dem luringene som kaller Trønderlag for nordnorge? Bare fordi den pungen nederst på norgeskartet ditt ser stor ut så er det fortsatt flere deler, ikke bare oppe og nede, du sier vel vestlandet og østlandet? Hvor i helvette blir midtnorge av da?

 

jaja, mange trangsynte folk der ute, leide ut en leiebil til noen Italienere her en dag (fra Tromsø) som skulle kjøre til Nordkapp, deretter til Lofoten, og deretter levere bilen i Bergen 3 dager etter henting. Lykke til sa jeg bare, snakker vi Norge Le Mans ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt sykt, nesten hele 3% av alle reklamene du ser hver dag er med nordnorsk dialekt, helt ufattelig at dem våger når ca 30% av norges befolkning bor her oppe.

 

Du vet at norge er syyykt langt, ikke bare et par mil nord for hytta til pappan din på Trysil?

Du er vel også av dem luringene som kaller Trønderlag for nordnorge? Bare fordi den pungen nederst på norgeskartet ditt ser stor ut så er det fortsatt flere deler, ikke bare oppe og nede, du sier vel vestlandet og østlandet? Hvor i helvette blir midtnorge av da?

 

jaja, mange trangsynte folk der ute, leide ut en leiebil til noen Italienere her en dag (fra Tromsø) som skulle kjøre til Nordkapp, deretter til Lofoten, og deretter levere bilen i Bergen 3 dager etter henting. Lykke til sa jeg bare, snakker vi Norge Le Mans ?

 

Du!

 

B.t.i er fra Bodø...

 

Men når de først skal bruke stemmer fra Nord-Norge så bruker de den feminine Tromsæh Dialekta.

 

Tror nok det var det han mente.

 

Mvh

Gunnar

Bodø

:volvsmile

*83 Volvo 240 B21a

*90 Massey Ferguson 3060

Kjør hardt, kjør stil, uten tvil :D

Min bil:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=148665

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt sykt, nesten hele 3% av alle reklamene du ser hver dag er med nordnorsk dialekt, helt ufattelig at dem våger når ca 30% av norges befolkning bor her oppe.

 

Du vet at norge er syyykt langt, ikke bare et par mil nord for hytta til pappan din på Trysil?

Du er vel også av dem luringene som kaller Trønderlag for nordnorge? Bare fordi den pungen nederst på norgeskartet ditt ser stor ut så er det fortsatt flere deler, ikke bare oppe og nede, du sier vel vestlandet og østlandet? Hvor i helvette blir midtnorge av da? ?

 

Eh, du.. Er 2000% Nordlenning, kommer ikke fra Bodø som Gunnar sier, men fra Lofoten, bor derimot i Bodø..

Du er vel en av luringene som ikke gidder å sjekke fakta før du svarer... Rett under avataren min står det hvor jeg bor..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår