e-36 burnout Skrevet Oktober 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2003 Til dere bimmer-folk fra Bergen. Er det noen av dere som har fått valset hjulbuene deres med godt resultat? Kan man valse både foran og bak? Hva er pluss og minus sidene ved denne "operasjonen"? Bør dette unngås? For slik situasjonen min er, kan ingen sitte på baki bilen, uten at vi tar nedi... litt kjipt til tider... Lurte litt på hvem som gjør dette i Bergen, og pris... Prøvde å searche, men fikk ikke noe fornuftig ut av det... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Har en kamerat ute på Sotra her eg bor, som har valset de BMW'ene han har bygget opp. Han har valse selv og det er blitt bra resultat. Kan høre om han er interessert i å gjøre dette for deg hvis du er interessert............ Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 AST har jo valse, og mener at de kan valse for deg..eller tek jeg fel nu? Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Har en vals, men han valser ikke for deg....Du kan låne den. Vet om en kar på OS som gjør dette, og jeg mener at M. Slengesol i kanalveien gjør slike "operasjoner". Kompis av meg kappet like godt den delen av skjermen som er brettet inn. Andre tar og banker den med slegge....ikke til å anbefale. Hvilke dim kjører du på dekkene. Jeg har ikke det problemet, og jeg kjører 225-17 dekk. Har likevel klarting til skjermen. Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Husk at lakken din sprekker i 99% av tilfellene etter valsing.. Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 er nok det tilfellet ja, mne jeg tror det skal være en smal sak dersom du ikke skal valse masse. Varme er stikkordet! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Oktober 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Nå har jeg litt lyst at proffe folk skal gjøre dette, nettopp fordi jeg ikke vil banke for hardt og lage skjeve kanter i karosseri, eller bruke for lite varme og få sprekk i lakken... Jeg har aldri gjort dette før, og vil heller at en proff gjør det, enn at jeg skal låne en valsemaskin, og fucke opp bilen... Kan høre med M. Sengesol eller hva du kalte han.... Jeg bruker ikke noe spesielt store dim.. har 225/40/18... Har ca 1 cm klaring til hjulbue, men straks noen setter seg baki, er vi nede i 3-5 mm, og det sier seg selv at da tar du nedi ganske ofte... Bilen min er i praksis en to-seter no :rolleyes: Kan også være jeg lar være å gjøre noe med det, da bilen kanskje skal byttes ut til neste år... Sommerfelgene skal jo av om en knapp måned, og hvis jeg skal bytte bil, beholder jeg felgene, og selger bilen uten felger, og valsing... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikings Skrevet Oktober 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Hvorfor kjøpte du ikke 225/35 18 ? Siter 05 BMW E61 525IA Touring x 01 BMW E46 320d Sedan x 95 BMW E36 320i 24v M-tech x 92 BMW E36 320i 24v Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Oktober 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2003 Det var de dekkene som følgte med i felgpakken... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Oktober 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 så skulle jo det ikke være noe prob ettersom jeg har samme dim på dekkene. Det kan jo være noe med innpresset... Har selv tatt borti, men det er så lite at det knapt kan sees på dekkene... Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Oktober 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Innpresset har jeg ikke peiling på... Shariff dekksenter sa de skulle passe med 8 toms bredde på felg, uten valsing... Det var først ved 9 toms, at det måtte valses, men det var vel strengt tatt ikke heeeeelt sant... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norse///M Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Det fikk jeg også høre hos shariff'en... Men med 8,5 x 19" og 235/35 trengs det utvilsomt en real omgang med valsing! Siter Seat Ibiza Cupra R '00 Volvo V40 T4 260hk '98 - TIL SALGS! X BMW E36/5 '96 X Audi 100 2,8e '88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 på gamle bmw'n min hadde jeg 225/45/17 dekk på... det subba noe vilt... jeg blei så mad på dette en dag at jeg kjørte litt hardt på en grusvei... walla... skjermer og alt var i fineste orden etterpå... subba ikke mer =) hehe... min geniale form for valsing på biler det ikke er så nøye med =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Helst så vil jeg ikke herpe bilen :) Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Det alle vet er at AST har vals som han leier/låner bort. Ryktene sier også at Brede på Norhspeed valser skjermer for 300 pr. skjerm. Prøv her eller på bergen bilelektronikk. Gi meg en tilbakemelding. Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg