2226-q Skrevet Mai 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Lager en liten tråd her så vi kanskje kan få litt aktivitet her på denne delen av forumet :) For en måned siden kjøpte jeg en 92 modell legacy 2.2 GX. Specs: EJ22-motor 136 hk 189 Nm(?) Diffbrems bak :) 1300kg tung Høyt forbruk gått 271200 km Utstyr: el. vinduer el. speil el. takluke el. antenneheis (virker ikke) varmeseter std. anlegg m/4 høyttalere huff.. hillholder (praktisk) dimmer i instrumentpanel :phatyo justering av viskerhasighet :phatyo Det som er gjort med bilen er felger (6x15" Speedline 2109 m/195/60-dekk) sparco matter og skulderputer. Skvettlapper fra sparco er også kjøpt inn. Blå såklart :) Bilen da jeg fikk den: Nå: Planer videre: Rallystil! -Tusenmetere fra PIAA el. Hella -skvettlapper fra sparco -lite klistremerke som viser hvor tauekrok er (foran og bak)+kanskje lakke tauekrok foran og bak blå. -kanskje ny skliplate i aluminium (den som er nå er av plast) -omp ratt (blått, med gul ring på toppen) Siter -Subaru Legacy 2.2 GX 454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive NOK ER NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mYgg3n Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 blir morro å jobbe me den :) ... foreldrene mine hadde sånn bil bare frem hjuls-drift :P hehe det gikk rett å slett te helvete etter den kjørte litt over 300000 kilometer :) bra bil :) men holder meg te stasjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 subaru er gode biler:P pappa hadde en legacy 1.8 fra jeg var 16 og til jeg var 19, jeg hadde det litt travelt og tok noen veistikker, radiatoren og bunnpannen, da hadde den fått 460km på telleren så nå står den som delebil til hans 2.2 legacy... den første subaruen har jeg hadd mye skøy med!! har blandt annet hoppet 6 meter med den, hærjet MYE med den selv om pappa satt i passasjersetet +++ hehe kom med flere bilder:pimp Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Fin bil det! :happyhappy: Kanskje litt kjedelig farge, skal du lakkere? Uansett lykke til med det lille prosjektet! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2226-q Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Prøvemontering av skvettlapper... hmm... ikke noe jeg gidder å kjøre med hele tia tror jeg. Siter -Subaru Legacy 2.2 GX 454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive NOK ER NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2226-q Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2007 Fin bil det! :happyhappy:Kanskje litt kjedelig farge, skal du lakkere? Uansett lykke til med det lille prosjektet! Tja, kanskje det. Hadde jo vært fint med blått eller svart da, men er nok ikke noe jeg gjør i første omgang. Men, lista over vinduene hvor lakken flasser av (vanlig problem) må jeg jo få fiksa snart :) Siter -Subaru Legacy 2.2 GX 454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive NOK ER NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2226-q Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 Bytta luftfilter, tennplugger og pluggkabler: Siter -Subaru Legacy 2.2 GX 454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive NOK ER NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo duden Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Bytta luftfilter, tennplugger og pluggkabler: Mye måtte du ut med for kabler og plugger?? Siter kjør hardt kjør stil kjør POLO med eit smil http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=33.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg