Gå til innhold

fartskontroller på 1. mai?

Ranger emnet


Hawkon88

Anbefalte innlegg

meg og en kompiss lurer på om det er fartskontroller på 1. mai? eller er dette en fridag for politiet også? :)

 

Tja.. hvis det er en fridag for alle, er det en ypperlig dag for innbrudd, mordbrann og slagsmål. For å si det på den måten. Til og med busser kjører på denne dagen, så er nok ikke alle som har fri, desverre.

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det. Har snakket med en politi i fylla en gang om det dærre :P

Jeg spurte hvordan dager man kunne svinkjøre på. Og fikk til svar at jeg kunne prøve hvordan som helst dag, men de var ute på jobb 365 dager i året.

 

Så kjør heller fint :P

Ford Mondeo Mistral 1.8i

Mazda 929 2.2i SPIKER

Motorhispania RX 50ccm SOLGT

 

http://www.skittau.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det. Har snakket med en politi i fylla en gang om det dærre :P

Jeg spurte hvordan dager man kunne svinkjøre på. Og fikk til svar at jeg kunne prøve hvordan som helst dag, men de var ute på jobb 365 dager i året.

Så kjør heller fint :P

 

en når det er skuddår da?

er 366 dager da

Bredt er fett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

natt til første mai er den verste dagen! jeg har aldri sett så mange politi biler og folk som passer på russen. jeg er selv russ i år, og jeg har telt 6 politibiler bare på strand området i koigen som ligger i hamar! jeg trur tvert imot at politiet har fri den dagen, tre politibiler stoppet en som fyllekjørte ved der vi festet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde gjort seg om politi, ambulansevesen og brannvesen tok seg plutselig fri en dag du gitt

 

Huseiger: Huset mitt brenner!

Brannvesenet: Beklager, men vi har fri i dag...

 

 

:spin

"Samme hva det koster. Så lenge det er billig."

 

- Opel Kadett E Cabriolet 93mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår