Gå til innhold

Min nye HPI RS4 3 Nitro

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Da har jeg kjøpt meg en HPI RS4 3 med subaru karroseri. Bilen kom delvis som byggesett. Montering av servoer, dekk, karroserifester og lakke karroseri må man gjøre selv. Karroseriet blir lakkert i original impreza farge! Innkjøring av motor blir gjort i helga. Kommer flere bilder etterhvert når karroseriet og dekaler er ferdig.

post-3065-13804852235732_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PetterJacobsen

Er dette en ren asfalt racer? Er ikke store bakkeklaringen der. HPI RS4 Super Nitro eller noe heter den jeg kunne tenkt meg. Vet du noe om den?

 

Dette er en ren asfalt racer ja. Kan jo så klart bruke den på grusen også, men den trives best på asfalt ;) Super nitro er bygd for å kjøre på grus og tøffere terreng. Samme motor som sitter i min.

Mer info finner du her: http://www.hpiracing.com/kits/snrally/snrally-m.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Originally posted by Macgyver

er dette dere en slik sint sak som klarer mere en 100 ?

er litt vell lav da, grus kjøring er vel ikke så gøy da...

 

fin bil da

 

Takk takk!

Den gjør nok ikke 100 originalt med den motoren jeg har nå. Utvalget av motorer er stort. Den motoren som sitter i nå er på 2.5ccm 0.56hk 29000rpm. Du får mange motorer over 1hk som passer i bilen. Setter du i en motor på litt over 1hk og 2 trins kasse så nærmere du deg nok 100km/t. Skal du ha en 3.5ccm så må du ha andre motorfester har jeg lest. Tror ikke drivverket har så godt av det heller ;) Den er ganske lav ja. Får ikke lillefingeren under chassie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår