eyzo Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Da har det blitt ny bil på meg også! :) Golf IV GTI 2000 modell 138000 km OZ Felger Recaro seter Rød met. Blir etterhvert nye lykter bake/fremme, Bodykit, chip, Senk Soting av ruter ++ Først ut er senk og nye frontlykter.. Kom gjerne med tips til Fjærer og dempere som ikke koster skjorta! Anlegg som skal inn: Forsterkere: Soundstream VGA 1600.2 (Sub for) Earthquake PH2000W.2 (frontsett for) Suber: 2 stk 12" Earthquake Subzero Frontsett: Soundstream RF60C Reference (mest sansynlig) Spiller: Pioneer DEH-P88RS Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Meget pen ja! Men pri 1 er jo å få vekk det R32-merket som ikke har noe der å gjøre :) Aldri sett rød metallic før på golf, pent pent :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Meget pen ja! Men pri 1 er jo å få vekk det R32-merket som ikke har noe der å gjøre :) Aldri sett rød metallic før på golf, pent pent :) Takk for det! :) Men det er ikke noe R32 merke.. Det er bare en R med 2 andre streker på en måte.. vet ikke helt hva den skal bety.. Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Slik ser r32-merket ut.. Du har bare R'en :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenRs Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Fin bil.. Behold R'ene ;) Siter 1999 VW Golf GTI Exclusive 2003 Aprilia RS 125 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Var det en GTI, trodde alltid det var en 1.6 liter :S ... Var en asiater (thai, japse, kineser) som kjørte rundt i den..rå bil det ... Grattiss... Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Pen bil...grattis Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Var det en GTI, trodde alltid det var en 1.6 liter :S ... Var en asiater (thai, japse, kineser) som kjørte rundt i den..rå bil det ... Grattiss... Heh.. såpass ja! var jo litt å velge mellom her, men er vel samme greia! :roll: Men er usikker på om den er chipet eller ikke.. Isåfall, hva er letteste måten å finne ut dette på? Har ts-racing luftfilter å et sticker i bakruta.. Så det er jo en mulighet for at den er det.. Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Grattis med MEGET pen bil!!:D Nydelig eksemplar!:) Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Er det 17" felger? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet Mai 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Grattis med MEGET pen bil!!:DNydelig eksemplar!:) Takk for det! :) Stingah: Det er 17" ja.. I minste laget..Kommer nok til å bruke disse som vinterfelger så kjøper jeg meg nye til etter vinteren. Mulig senere i sommer.. får se an lommeboka! :) Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Jepp, men bevares, de var pene de dær og! Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet August 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Da har jeg endelig fått startet med anlegget også.. Platene ferdig kuttet.. Lagt nytt golv og trekt kabler..52mm2 strøm Begynt såvidt med kassene Begynner å ta form.. Frontplatene ligger på press.. Ble noen kilo :) Frontplatene påmontert samt borret hull.. Litt prøvemontering må til.. Prøvemontering med subene.. Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal trekke alt i og hva jeg skal ha i midten.. Lurte på å ha et rundt avlangt plexi glass med en kul bamse inni.. :P samt noen røde neon lys som står i stil med bilen.. Skal vel bli mange små detaljer sånn det blir pent baki der, men det tar jeg etterhvert :) Kom gjerne med inspill og forslag.. Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gangsta`s Golf Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Kul ass :) grattis. Kule felger og seff bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Heh.. såpass ja! var jo litt å velge mellom her, men er vel samme greia! :roll: Men er usikker på om den er chipet eller ikke.. Isåfall, hva er letteste måten å finne ut dette på? Har ts-racing luftfilter å et sticker i bakruta.. Så det er jo en mulighet for at den er det.. om den er chipet eller ikke bør du merke ganke lett. vis den er chipet og kansje har 200 hk går det bra og du merker godt når trykket kommer. spinner godt på 2.gir vis det er litt vått osv. Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg