Espen^^ Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Passer panser frå b4 på b3? mykje jobb for å få da te? En ting til. har ein 80 1.8s som det ikkje er servo på. Men det er sjukt tungt å svinga uansett kor stor fart eg har, ka kan gjera da? riste litt av å te i forstillinga. trenger eg forstillingskontroll? Siter Audi 80 "x"Bmw 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Passer panser frå b4 på b3? mykje jobb for å få da te? En ting til. har ein 80 1.8s som det ikkje er servo på. Men det er sjukt tungt å svinga uansett kor stor fart eg har, ka kan gjera da? riste litt av å te i forstillinga. trenger eg forstillingskontroll? Så fremt du bytter t-stykket og låsinga i fronten passer panseret rett på bilen. Merk at snuten på B4-panseret er bredere enn grillen på B3'en, slik at snuten blir liggende litt innpå lyktene. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 nåken så har prøvd detta her? bilde? Siter Audi 80 "x"Bmw 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 kor får eg tak i billigast styling til audi 80 då? Siter Audi 80 "x"Bmw 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Søk;) Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Søk;) ikkje domt ;) Siter Audi 80 "x"Bmw 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg