Finken Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Jeg har handla litt småtteri på ebay og ifra summit, kjøpt, intercoolere, differ og annet tjafs og det har gått veldig greit, aldri vært no tull og alltid fått delene rett hjem på trappa, men det jeg lurer på: Åssen blir det med litt større deler? For eksempel en motor, ei girkasse eller en bak aksel? Blir det samme opplegget da, betaler delen, frakta og momsen når delen kommer til Norge? Og så har man delene på døra etter ei stund. Noen som har erfaring med litt større ting? Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Alt vi har kjøpt har hvert likt bortsett fra biler. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Det kommer an på om firmaet eller personen du kjøper delene av sender worldwide eller ikke. Gjør de ikke det kan du gå inn på magnum.no, der står det greit forklart hvordan du går frem for å likevel få det sendt til Norge. Lykke til og husk at dollarkursen er svært lav for tiden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Det kommer an på om firmaet eller personen du kjøper delene av sender worldwide eller ikke. Gjør de ikke det kan du gå inn på magnum.no, der står det greit forklart hvordan du går frem for å likevel få det sendt til Norge. Lykke til og husk at dollarkursen er svært lav for tiden :) Jepp. Har en kompis som handler en del via Magnum.no og det fungerer helt topp. Dette er også å anbefalle, ved større saker som motorer, girkasser og lignende. Ett tips er å få flere til å bestille sammen, da blir frakten pr. pers. mye billigere. Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Takker for svar. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg